Too Faced
A fost o moda in anii '90 cand culorile intunecate erau la moda si rozul avea o reputatie proasta, motiv pentru care Jerrod Blandino si Jeremy Johnson erau neimpresionati si necajiti de imaginea prea serioasa a industriei cosmetice. Ei si-au dorit sa infiinteze o companie care sa readuca glamourul si feminitatea nepologetica. Inspirati de dragostea fata de Paris, feminitate si de puterea transformatoare a produselor cosmetice, au creat Too Faced, un brand de tip boutique. Astazi, Too Faced a devenit un lider in industria frumusetii, creand produse cosmetice inovatoare care nu sunt testate pe animale.
Cu Jeremy in calitate de CEO si Jerrod in calitate de Chief Creative Officer, spiritul lor rebel, concentrarea vizionara si umorul neasteptat definesc marca pana in prezent.
Cofondatorii Too Faced, Jerrod Blandino si Jeremy Johnson, si-au inceput startul in spatele tejghelei din magazinele mari. Jerrod a lucrat la ghiseul Estee Lauder si Jeremy a petrecut timp si el la Estee Lauder, precum si Armani si Chanel. Munca individuala cu clientii le-a permis amandurora sa descopere rapid puterea transformatoare pe care machiajul o avea asupra femeilor. Viziunea lor era sa creeze o linie de machiaj care sa celebreze individualitatea si sa ofere bucurie intr-o industrie care devenise rigida si condusa de reguli, nu de distractie. Cu un card de credit, un focus asemanator laserului si un vis de a sarbatori si imputernici femeile, Too Faced s-a nascut in 1998.
Astazi, Jeremy initiaza noi strategii de afaceri, in timp ce Jerrod este continuu inspirat pentru a crea noi produse inovatoare.